Minőségügy

 

A piac által meghatározott, egyre emelkedő vevői igények kielégítésére, ill. a minél magasabb színvonalon történő szolgáltatásnyújtás érdekében a VASAS Kft. bevezette az MSZ EN ISO 9001 :2015 számú szabványnak megfelelő minőségirányítási rendszert.

A minőségirányítási rendszer kiépítésével, működtetésével és fenntartásával elköteleztük magunkat folyamataink, szolgáltatásaink minőségének állandó javítási stratégiája mellett.

Elsődleges célunk a megrendelőink elégedettségének elnyerése, a bizalom megtartása, az elégedettségük folyamatos növelése, valamint a megalapozott jó hírnevünk további erősítése.

A cég missziójának elérése érdekében a következő főbb alapelveket, célokat határoztuk meg:

  • Szabványoknak, törvényeknek, jogszabályoknak, rendeleteknek minden téren megfelelünk, változásaikat nyomon követjük

  • Eleget teszünk a szerződésben/vevői megrendelésben vállalt kötelezettségeinknek valamint ügyfeleink, egyéb partnereink minőségi- és egyéb elvárásainak

  • Igényes, gyors, kifogásolhatatlan munkát végzünk versenyképes árakkal

  • Törekszünk olyan egyedi és speciális termékek előállítására, amelyeket Megrendelőink a konkurens cégeknél nem találnak meg

  • Folyamatosan ellenőrizzük és minősítjük beszállítóink, alvállalkozóink, egyéb partnereink termékeit és szolgáltatásait

  • Munkatársainkat megbecsüljük, folyamatos oktatást, megfelelő munkakörnyezet, eszközöket biztosítunk számukra

  • Telephelyünket, gépeinket, eszközparkunkat folyamatosan karbantartjuk, korszerűsítjük

  • A minőségi munkavégzés mellett a környezetvédelmi és munkahelyi egészségvédelem szempontonjait is figyelembe vesszük,

  • A folyamatos fejlődés érdekében feltárjuk folyamatainkban a gyenge és kockázatokat rejtő pontokat, és intézkedéseket teszünk azok megszüntetésére,

  • A Kft. fejlődését és a követelmények változását követve, dokumentációs rendszerünket folyamatosan tökéletesítjük

A VASAS Kft. tevékenységének végzése során minden munkatársának kötelessége aktívan, a tőle elvárható legmagasabb színvonalon, a szolgáltatás folyamatos fejlesztését irányelvként maga előtt tartva tevékenykedni, valamint a minőségirányítási dokumentációs rendszerben leírtakat betartani és betartatni.

Ezen dokumentum aláírásával személyesen is megerősítem a fenti célok melletti elkötelezettségem:

Csongrád, 2020. 01. 02.